اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری انتخابات

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: از اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 17 June 2021

اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری انتخاباتمدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: از اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

 
به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام نظیری بیان کرد: با توجه به تذکر و راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر پیش‌بینی رخ دادن اختلال و کمبود تعرفه بر اثر حضور پرشور مردم، از جانب شبکه عظیم تبلیغ، شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و شعرای آئینی، جامعه بزرگ قرآنی و موسسات و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی برای هرگونه همکاری و کمک‌رسانی در امر برگزاری انتخابات اعلام آمادگی می‌کنیم.
 
 
 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه خواهیم کوفت و پایداری و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا اثبات خواهیم کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت اقشار تاثیرگذار، شبکه تبلیغ و هیئات حسینی در نقطه نقطه‌ی ایران اسلامی از شهر‌های بزرگ تا کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاها، امیدواریم که این همکاری بتواند مثمر ثمر باشد و برگزارکنندگان انتخابات را در راه اجرای این رویداد عظیم و پرشکوه و تاریخ‌ساز یاری نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار