صعود سخت «پدیده غرب» در وقت‌های اضافه

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب، از صعود سخت تیم پدیده در دقیقه 95 به جمع چهارتیم پایانی لیگ یک فوتبال جوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 19 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبدالرضا عظیمی ، از صعود تیم پدیده غرب به جمع چهار تیم پایانی لیگ یک فوتبال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تساوی یک بر یک در ورزشگاه آزادی کرمانشاه یک بازی سخت و سنگین را در بابل پیش‌بینی می‌کردیم، در این بازی بازیکنان ما دو بار گل خورده میزبان خود را جبران کرده و شایستگی‌های خود را ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای مسابقه با دریافت گل از تیم خزر بابل، عقب افتادیم و توانستیم این گل را جبران کنیم، اما این پایان کار نبود چرا که بازیکنان خزر بابل نمی‌خواستند در خانه از لیگ دسته یک فوتبال جوانان خداحافظی کنند و با فشار بسیار بر دروازه ما توانستند یک بار دیگر با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیافتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب ادامه داد: تلاش و زحمات بازیکنان تیم سرانجام به نتیجه رسید و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازیکنان ما گل تساوی دوم را وارد دروازه خزر بابل کردند و با توجه به نتیجه بازی در ورزشگاه آزادی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردیم.

وی یادآور شد: در یک بازی سخت و سنگین بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داند و «متین نوری» مهاجم پدیده در کنار عملکرد درخشان سایر بازیکنان بسیار موفق و موثر بازی کرد و توانست هر دو گل تساوی بخش و صعود ما را به ثمر برساند.

سرمربی پدیده غرب خاطرنشان کرد: برنامه بازی‌های بعد ما هنوز مشخص نیست و با توجه به صعود دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، در صورت کسب نتایج لازم در بازی بعد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و یک هدیه ارزشمند را به مردم فوتبال دوست کرمانشاه خواهیم داد.

عظیمی در پایان، خاطرنشان کرد: پدیده غرب به همراه مس رفسنجان، اورم اسپور اورمیه و خلیج فارس شیراز به دور نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرده است و تیم ما در کنار تلاش و زحمات بازیکنان تیم به شدت نیازمند حمایت مالی از طرف اسپانسرها و مسؤولان استانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار