شروع آسفالت کمربندی جاده ملاشیه

قضاوی زاده مدیر منطقه۵ شهرداری اهواز از انجام تکمیل عملیات زیرسازی و شروع قیرپاشی و آسفالت فاز اول کمربندی ملاشیه با تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 23 April 2021

قضاوی زاده مدیر منطقه ۵ شهرداری اهواز از انجام تکمیل عملیات زیرسازی و شروع قیرپاشی و آسفالت فاز اول کمربندی ملاشیه با تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد.

وی گفت: در این عملیات به جهت کاهش هزینه های زیرسازی و بالا بردن مقاومت بستر از تثبیت بستر به روش سرد استفاده گردید در این روش پس از تراش آسفالت و تخریب زیرسازی قدیمی با مصالح موجود واضافه کردن مصالح جدید، اصلاح دانه بندی و افزودن آهک برای جلو گیری از نفوذ آب ورطوبت به بستر جاده انجام می شود.

مدیر منطقه پنج افزود: تاکنون عملیات تراش اسفالت مسیر کمربندی ملاشیه به طول حدود ۶۱۰ مترو مساحت حدود ۵۷۹۵ متر مربع اقدام گردیده که پس از فرایند عملیات و بدست آوردن تراکم لازم عملیات قیر پاشی و اجرای آسفالت در دو لایه از امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط سازمان عمران شهری شهرداری اهواز آغاز گردیده و این عملیات تا تکمیل رینگ مسیر کمربندی ملاشیه تداوم خواهد داشت.

قضاوی زاده در پایان خاطر نشان کرد: این عملیات در راستای دستور شهردار اهواز مبنی بر اولویت رسیدگی به مناطق کم برخوردار انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار