استانداری، ارتش و سپاه به حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان کمک کنند

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود کامیون حمل بار در این منطقه، خواستار کمک استانداری، ارتش و سپاه برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان به مقاصد مورد نیاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 10 April 2021

منصور شکرالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیگیری رفع مشکل کمبود کامیون برای حل بار محصولات کشاورزی جنوب کرمان خبر داد و افزود: رایزنی برای رفع مشکل حمل بار از طریق استانداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در حال انجام است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت استانداری، سپاه و ارتش مشکل کمبود کامیون برای حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان برطرف شود.

نماینده مجلس بیان کرد: مشکلات حمل و نقل، نبود کامیون و افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب را به متولیان دولتی گزارش کردم.

وی به ارتباط تلفنی با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان اشاره کرد و گفت: در این تماس تلفنی درخواست شد ترابری و ماشین آلات سنگین سپاه را برای حمل تره بار به جنوب گسیل کنند.

وی افزود: برای رفع کمبود کامیون با استاندار کرمان و ارتش نیز هماهنگ شده تا به هر نحو ممکن در زمینه تامین ماشین آلات سنگین اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا به زودی مطالبی را هم در صحن مجلس ارائه می کنم.

شکرالهی تصریح کرد: امسال به دلیل سرمازدگی، توفان شن و خشکسالی محصولات جالیزی منطقه جنوب کرمان به یک سوم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: افت قیمت محصولات و کمبود کامیون نیز به دیگر مشکلات کشاورزان افزوده شده لذا دولت باید اقدامی برای رفع این مشکل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار