اختصاص یک‌ درصد اعتبارات به توسعه دولت الکترونیک در گیلان

کد خبر: ۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 15 September 2015
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: امسال یک‌ درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان به توسعه دولت الکترونیک گیلان اختصاص داده شده است.
خبرگزاری فارس: اختصاص یک‌ درصد اعتبارات به توسعه دولت الکترونیک در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیروس رضایتی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان صبح امروز در همایش دولت الکترونیک در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به اهمیت اجرای دولت الکترونیک اظهار کرد: ضوابط فنی به تصویب شورای عالی فناوری اطلاعات رسیده و اهداف و مدیریت کلان دولت الکترونیکی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک موجب تحول اساسی در نظام اداری می‌شود، افزود: همایش مذکور در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر اینکه نظام اداری باید پاسخگوی نیاز جامعه باشد، گفت: اکنون مبنای نظام اداری کشور حضور مردم در دستگاه‌ها است.

وی از اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی گیلان به اجرای طرح دولت الکترونیک در این استان خبر داد و افزود: امسال یک‌ درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان به توسعه دولت الکترونیک گیلان اختصاص داده شده است.

رضایتی گیلان را جزو هشت استان دارای مرکز داده عنوان کرد و یادآور شد: با اتصال سازمان‌ها با مرکز داده و تقویت شبکه فیبرنوری داخل شهری، دولت الکترونیک را در استان اجرایی می‌کنیم.

وی درباره مزایای دولت الکترونیک یادآور شد: سریع و چابک، قابل اعتماد، مسئولیت‌پذیر و پاسخ‌گو، فراگیر، کارآمد و اثربخش، منعطف و تطبیق‌پذیر و... از جمله ویژگی‌های دولت الکترونیک است.

این مسئول تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیکی در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل و فساد اداری است.

به گزارش فارس، همایش یک‌روزه دولت الکترونیک با حضور رئیس سازمان فناوری و اطلاعات و استاندار و دیگر مسئولان در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار