دمای هوای تهران ۷ درجه کاهش می‌یابد

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز /دوشنبه/ تا اواخر هفته با روند کاهشی، دمای هوای استان از ۱۹ به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 08 March 2021

 

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی استان تهران، از امروز تا روز چهارشنبه وضعیت جوی استان، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در پاره ای نقاط بخصوص در مناطق شمالی رگبار پراکنده باران احتمال می رود.

همچنین از امشب در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است و در بخش های جنوبی استان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران دور از انتظار نیست.

براساس اعلام هواشناسی استان تهران، طی روز جمعه در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و جمعه شب نیز در سطح استان به‌خصوص مناطق شمالی کاهش محسوس دما انتظار می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه ۱۹ و ۸ ، سه شنبه ۱۹ و ۹ ، چهارشنبه ۱۷ و ۷، پنجشنبه ۱۵ و ۵ و جمعه ۱۲ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه با منفی ۶ سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین بیشینه و کمینه دمای هوا در نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار