رشد ۹۳ درصدی تولید کاشی و سرامیک

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با راه‌اندازی طرح‌های توسعه و یک طرح نیمه تمام ظرفیت تولید کاشی و سرامیک استان تا پایان سال به ۵۴ میلیون متر مربع می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 13 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن وتجارت خراسان رضوی،راضیه علیرضایی اظهار داشت : در حال حاضر ظرفیت تولید کاشی و سرامیک استان سالانه 28 میلیون مترمربع است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری با راه اندازی طرح‌های توسعه واحدهای موجود و راه اندازی یک طرح نیمه تمام این رقم به 54 میلیون متر مربع می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد : هم‌اکنون 10 واحد تولید کاشی و سرامیک در استان با اشتغال‌زایی مستقیم برای 2 هزار و 416 نفر دارای پروانه بهره‌برداری هستند که میزان سرمایه‌گذاری در این بخش تاکنون هزار و 428 میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : با توسعه صنعت کاشی و سرامیک در استان علاوه بر فعال شدن بسیاری از معادن ، صنایع جانبی از قبیل صنایع فرآوری مواد معدنی، لعاب‌سازی، گلوله‌های سرامیکی و به ویژه صنعت حمل و نقل از رونق قابل توجهی برخوردار شده است و پتانسیل موجود در صنعت کاشی و سرامیک با راه‌اندازی واحدهای در حال ساخت، امکان توسعه بیشتر این صنایع جانبی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار