لیگ برتر بسکتبال با 9 تیم و شاید بدون مهرام

کد خبر: ۹۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 13 September 2015

فصل آینده لیگ برتر بسکتبال با حضور 9 تیم و در غیاب تیم مهرام مدافع عنوان قهرمانی برگزار می‌شود.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جلسه هماهنگی فصل آینده لیگ برتر با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون، عباس مقدس زاده رئیس کمیته مسابقات، علی توفیق دبیر فدراسیون، امیر واحد پور رئیس کمیته داوران، محمد کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون و همچنین نماینده تیم‌های لیگ برتری در محل فدراسیون برگزار شد و موارد زیر مورد تایید قرارگرفت:

ترتیب قرعه کشی تیم‌ها به صورت زیر است:

الف:

1-شهرداری اراک 2-پتروشیمی بندرامام 3-دانشگاه آزاد اسلامی 4-نیروی زمینی 5-شهرداری گرگان 6-شیمیدر تهران 7-شهرداری تبریز 8-پالایش نفت آبادان 9-ثامن مشهد

ب:

مقرر شد دور مقدماتی در سه مرحله برگزار شود که پس از بازی های رفت و برگشت، میزبان بازی سوم ابتدا با تفاضل گل و در صورت تساوی شرایط ، بر اساس گل زده بیشتر و در نهایت برمبنای رتبه بالای جدول انتخاب شود.

ج:

پس از پایان مرحله اول 8 تیم برتردر مرحله حذفی اول و با احتساب امتیازات مرحله مقدماتی به دیدار هم می روند.

د:

پس از پایان مرحله دوم 4 تیم برتر در مرحله حذفی دوم به صورت 5 از 9 و با احتساب امتیازات دور مقدماتی بازی‌های خود را برگزار خواهند کردند.

ه:

بازی نهایی هم با حضور دو تیم برتر مرحله نیمه نهایی و به صورت 4 از7 بدون احتساب امتیازات انجام خواهد شد و همچنین دیدار رده بندی به صورت 3 از 5 برگزار می شود.

آخرین مهلت تحویل مدارک دوشنبه بیستم شهریور است و لیگ برتر نیز هفتم آبان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ نماینده تیم مهرام در این جلسه حاضر نبوده و حالا باید دید آیا این تیم از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد یا اینکه می‌تواند به مسابقات اضافه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار