فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ستاد پشتیبانی کرونا در زنجان تشکیل شود

-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ستاد پشتیبانی کرونایی همانند شرایط جنگی در استان تشکیل شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 17 December 2020

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان زنجان، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی، باید ستاد پشتیبانی در استان تشکیل شود و مدیران دستگاه‌های متولی امر با برعهده گرفتن مسئولیت در این کار، مسائل و اقدامات را به‌دقت پیگیری کنند تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

کرمی با بیان اینکه تشکیل ستاد پشتیبانی در این طرح بسیار تاثیرگذار خواهد بود، افزود: بسیاری از خیرین و تشکل‌ها خواستار توزیع اقلام و بسته‌های مختلف بهداشتی و معیشتی در بین گروه‌های هدف خود هستند که برای خدمت‌رسانی و وحدت رویه، این موضوع برعهده بسیج واگذار شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، فرمانده قرارگاه استانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می‌تواند طرح را هدایت و مدیریت کند؛ در غیر این صورت بی‌توجهی‌ها می‌تواند تلفات ناشی از بیماری را افزایش دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اینکه ضروری است توزیع کمک‌های مردمی برای گروه‌های هدف از طریق ستاد پشتیبانی کرونا انجام شود تا بتوان از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری به‌عمل آورد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، می‌توان درصدی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی که پیش از این به مسائل فرهنگی اختصاص می‌یافت را به این مهم اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار