۱۲۰۷ تعاونی در استان زنجان فعال است

سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با راه اندازی ۴۱ تعاونی جدید طی سال جاری تاکنون، شمار تعاونی‌های فعال در این استان به یک‌هزارو ۲۰۷ مورد رسید.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 23 November 2020

محمدحسن حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون چهار هزارو ۷۷۲ تعاونی در استان زنجان به ثبت رسیده است.  
وی با بیان اینکه غیرفعال بودن حدود سه هزارو ۵۰۰ شرکت تعاونی امری غیرطبیعی نیست، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با توجه به اجرای طرح پالایش وضعیت تعاونی های استان که از سال ۹۴ اجرا شد، تعاونی های فعال و راکد و غیر فعال شناسایی شدند.  
سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه شناسایی تعاونی های غیر فعال و راکدی که امکان فعال سازی مجدد آن به دلایلی امکانپذیر نبوده نیز در جریان است، گفت: با حصول اطمینان از فعال نشدن تعاونی به استناد مفاد ماده ۵۴ قانون بخش تعاون، انحلال آن این شرکت ها به اداره ثبت شرکت ها اعلام می شود.  
حسینی افزود: پالایش تعاونی‌های استان به منظورشناسایی مستمر تعاونی های فعال  و استفاده بهتر از ظرفیت این بخش صورت  به طور مداوم در جریان خواهد بود.
وی با اشاره  به مزیت عمده بخش تعاونی در زمینه تجمیع سرمایه های کوچک و هم افزایی ایده ها، اظهار داشت: در وضعیت فعلی کشور  بخش تعاون می تواند قسمتی از این چالش های حوزه اشتغال را حل کند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار