جلسه همفکری کرونایی نمایندگان تبریز با نمایندگان شهری

آمار افزایشی کرونا در تبریز نگران کننده هست/آجودان زاده: از استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی خواستار اتخاذ تمهیدات برای مقابله بیش از پیش با کرونا هستیم

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص بحران ایجاد شده توسط کرونا گفت: تاکیدات دوتن از اعضای شورا بسیار به جا بود بجای تصمیمات ستاد ملی کرونا باید تصماتی برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 08 November 2020

به گزارش گزارش تابناک تبریز ازشورای اسلامی شهر تبریز، علی آجودان زاده افزود: امروز آمار فوتی های رسمی ما در تبریز۴۰ نفر شده است که این موضوع اگر همین روند باشد طبیعتاً تمام خانواده ها به این ویروس مبتلا خواهند شد.
وی افزود: فوتی معمولی که روزانه ۱۸ نفر بوده به ۴۰نفر تبدیل شده در واقع فوتی های کرونایی در شهر ما بیش از پیش شده و این آمار بیش از ۷۰نفر می تواند باشد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:باید برای پیشگیری از آن اقدامات جدی تری ترتیب داده شود.
علی آجودان زاده اظهار داشت: از استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی خواستار اتخاذ تمهیدات برای مقابله بیش از پیش با کرونا هستیم.

روح الله متفکر آزاد اظهار داشت: در دنیا در خصوص بیماری های ‌پاندمی تصمیمات ستاد بسیار قابل ارزش است، ما می خواهیم سریعاً در این مورد اقداماتی صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: نگرانی اعضای شورا در خصوص ویروس کرونا به جا بوده و باید برای این موضوع تصمیمات مهمی اتخاذ شود.

سونیا اندیش گفت: تا زمانی که فعالیت اتوبوس و مترو تایم مشخصی ندارد و بازار به فعالیت خود به صورت مستمر ادامه می دهد طبیعتاً مشکلات حل نخواهد شد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تا زمانی که موضوع اکسیژن دستگاه های تنفس حل نشود همچنان شاهد معضلات خواهیم بود.
وی تاکید کرد: از بهمن ماه سال گذشته موضوع کرونا مطرح شده است و موضوع تازه ای نیست که مشکلات تازه در این خصوص مطرح میکنید.

متفکر آزاد گفت: شرکتی که شارژ کپسول های اکسیژن را عهده دار است ظاهراً با مشکل مواجه شده که این موضوع نیز در حال پیگیری و حل و فصل است.

دبیری نیز اضافه کرد: کپسول های اکسیژن توسط شرکت به دلیل افزایش قیمت شارژ نمیشد.
وی افزود: اگر اکسیژن به موقع نرسد طبیعتاً بیماران با مشکل مواجه خواهندشد و در نهایت جان خود را از دست خواهند داد و این موضوع بسیار خطرناک است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

عبداله تقی پور گفت: تبریز در حالت فوق حاد کرونایی است آمار متولیان باید یک چهلم کشوری باشد که اینک یک دهم است و این موضوع بسیار نگران کننده است
وی افزود: باید یک تصمیم محلی برای حل مشکل گرفته شود و اگر حامی تصمیمم ستاد کشوری باشید طبیعتاً فاجعه هایی را در شهر شاهد خواهیم بود.

اندیش گفت: با این مشکلات کادر درمان بدون چاره مانده اند و اینک هم با مشکلات بیماران و هم تجهیزات دست و پنجه نرم می کند با وجود این مشکلات کادر درمان بدون چاره اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار