درمانگاه تامین اجتماعی زرندیه تا پایان سال افتتاح می شود

مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری درمانگاه زرندیه تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 13 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر روح اله سهرابی در بازدید از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان زرندیه افزود : در سفر اخیر دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی بر راه اندازی هر چه سریعتر درمانگاه تاکید و دستورات لازم برای تشکیلات و تجهیز درمانگاه ابلاغ شد تا بیمه شدگان تامین اجتماعی و کارگران این شهرستان هر چه زودتر از خدمات درمانی رایگان این مرکز بهره مند شوند.
وی یادآورشد: علیرغم شرایط ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه کشورمان و محدودیت‌های منابع مالی و اعتباری ، عملیات ساختمانی با موفقیت به اتمام رسیده و درمانگاهی استاندارد ، زیبا و در شان بیمه شدگان احداث شده است.
سهرابی ادامه داد: مناقصه خرید تجهیزات درمانگاه در حال برگزاری است ، فراخوان تامین نیروی انسانی از طریق شرکت کار و تامین انجام شده است و آزمون استخدامی در اوایل آبان ماه برگزار می شود و قبل از پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری درمانگاه خواهیم بود.
وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰متر مربع با زیر بنای ۲۲۳۵ متر در ۲ طبقه به عنوان اولین مرکزدرمانی تامین اجتماعی در شهرستان زرندیه احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار