استاندار کرمانشاه:

استاندارکرمانشاه: موقعیت طبیعی استان عاملی برای توسعه ورزش است

استاندار کرمانشاه گفت: موقعیت طبیعی استان می تواند به عنوان عاملی مهم برای پیشرفت ورزش استان باشد بنابراین باید از این بستر مهم برای توسعه این بخش بهره گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس ابرهیم رضایی بابادی در جلسه شورای عالی استان با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی در برنامه های استان توجه به موضوع ورزش است،افزود: ورزش منجر به سلامتی و تندرستی افراد می گردد لذا هر موضوعی که سلامتی مردم را به دنبال داشته باشد برای ما مهم و ارزشمند است.

وی همچمنین با اشاره به ضرورت توجه به ورزش همگانی در استان تصریح کرد: ورزش همگانی سلامت، پویایی و نشاط در جامعه را به دنبال دارد بنابراین متولیان باید با آگاهی بخشی نسبت به فراهم ساختن زمینه های حضور مردم در ورزش های همگانی اقدام نمایند.

استاندارکرمانشاه در ادامه با اشاره به موقعیت طبیعی استان که می تواند زمینه مناسبی برای شکوفایی این بخش باشد، اظهار داشت: موقعیت طبیعی استان عاملی مهم برای پیشرفت ورزش است لذا دستگاه ها با بهره گیری از این موقعیت برای توسعه و شکوفایی بیش از پیش استان تلاش نمایند زیرا بستر و موقعیت طبیعی مناسبی برای شکوفایی این بخش وجود دارد.

وی با تاکید بر تدوین برنامه های راهبردی و بلندمدت در ورزش استان اظهار داشت: با استفاده از این برنامه ها مسیر توسعه ورزش استان هموار می گردد و دستگاه های ذیربط باید در این راستا جدیت و اهتمام داشته باشند.

مهندس رضایی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته در ورزش استان این اقدامات را موثر و مهم برای توسعه ورزش استان عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد که از عملکرد ورزش استان اطلاع رسانی صورت گیرد و در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران اقدامات این بخش تبیین گردد تا مردم در جریان این کارها قرار گیرند.

در این جلسه گزارشی از برنامه های شورای عالی استان، برنامه های در دست اجرای ورزش همگانی استان و آمار مقایسه ای عملکرد ورزش استان در سال های 92 و 93 ارائه گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار