آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه های شهری تهران برگزار شد

نخستین جشنواره رسانه های شهری تهران با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 01 March 2015

به گزارش ایرنا، رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران در آیین اختتامیه این جشنواره که شب گذشته در مجتمع رسانه ای شهرداری در بوستان گفتگو برگزار شد، گفت: یک هزار و 500 خبر از فعالیت های شهرداری تهران بصورت هفتگی تولید و منتشر می شود به نحوی که رسانه ها 300 فرآیند کاری شهرداری تهران را به خوبی رصد کرده و پوشش خبری می دهند.

شهرام گیل آبادی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و فارس، افزود: همراهی و همکاری خبرگزاری ها و مطبوعات با شهرداری تهران به گونه ای است که درحال حاضر نشست های تخصصی شهر، شهروند و رسانه در موضوعات مختلف در سطح شهر تهران برگزار می شود و این نشست ها امروز به یک فضای مرجع رسانه ای تبدیل شده است.

وی در خصوص نخستین جشنواره رسانه های شهری نیز گفت: فراخوان این جشنواره مهرماه امسال منتشر و پنج هزار و 670 اثر در قالب خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مستند، کاریکاتور و تولیدات رادیویی و تلویزیونی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با نظر هیات داوران دو هزار و 320 اثر از مجموع آثار ارسالی به بخش داوری جشنواره راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه های شهری در 18 محور برگزار شد، ادامه داد: 42 استاد برجسته حوزه رسانه و خبر فرآیند داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه های شهری با اشاره به اینکه فعالان رسانه ای 17 استان و 42 شهر کشور در این جشنواره شرکت کردند، خاطرنشان کرد: گردشگری، آلودگی هوا، خط سفید، حمل و نقل عمومی و سبک زندگی بیشترین آثار ارسالی در جشنواره را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه جشنواره از 16 اثر برتر در بخش مطبوعات، 10 اثر برتر در بخش خبرگزاری ها، هشت اثر برتر در بخش تولیدات تلویزیونی، 9 اثر برتر در حوزه رادیو، چهار اثر برتر در بخش عکس، هفت اثر برتر در بخش کاریکاتور و دو اثر برتر در بخش مدیریت جهادی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

همچنین دراین مراسم شهردار تهران با اهدا لوح تقدیر از مدیران عامل خبرگزاری های جمهوری اسلامی(ایرنا)، فارس و نسیم به واسطه تلاش رسانه ای موثر در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه شهری تقدیر کرد.

همچنین فاطمه اصلان زاده خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز موفق به کسب عنوان برتر در بخش خبر نخستین جشنواره رسانه های شهری شد.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه های شهری با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، رضا پورحسین قائم مقام معاونت سیما سازمان صدا و سیما، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، مدیران عامل خبرگزاری های فارس، نسیم ، ایسنا و جمعی از مدیران مطبوعات و خبرنگاران حوزه شهری در سالن اجتماعات مجتمع رسانه ای شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار