به همت رئیس شورای عالی استان‌های کشور؛

نشان شوراباوری به استاندار اردبیل اهدا شد

در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شوراهای شهر و استان در استانداری اردبیل برگزار شد، نشان شوراباوری شورای عالی استان‌ها به نشانه قدردانی و تشکر از تلاش‌های استاندار اردبیل به مجید خدابخش اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 05 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شوراهای شهر و استان در استانداری اردبیل برگزار شد، نشان شوراباوری شورای عالی استان‌ها به نشانه قدردانی و تشکر از تلاش‌های استاندار اردبیل به مجید خدابخش اهدا شد.

در این مراسم رئیس شورای استان اردبیل با قدردانی از همراهی خوب استاندار این استان و مدیران استان که همیشه شوراهای شهر و روستاها را همراهی می‌کند، گفت: تعامل خوبی بین شورا و دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید به وجود آمده است.

رحیم آقازاده ادامه داد:‌ ما به پاس قدردانی از تلاش‌های استاندار شوراباور این استان این نشان را تقدیم استاندار می‌کنیم تا حرکتی تاثیرگذار در تقویت روابط نهادهای دولتی با شورا باشد.

وی افزود: ما در استان اردبیل تعامل خوبی را در مدیریت استان اردبیل با دستگاه‌های اجرایی داریم و امیدواریم در اجرای مدیریت یکپارچه واحد شهری تلاش و همتی مضاعف انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
باسلام وتحیت چنانچه مستحضرید حقیر دودوره سابقه عضویت در شورا را داشته ودر سطوح مختلف آن اعم من جمله ریاست شورا را تجربه کرده ام ونسبتابا این تشکیلات آشنایم لذا نشان شورا باوری برای حقیر تازگی دارد کاش آقایان فاکتورها وشاخصهای شورا باوری راترسیم نمایند وتوضیح دهند استاندار معظم برای اعتلای نهادهای مدنی مانند تشکلهای مردم نهاد واحزاب وشوراها چه تدابیری اتخاذ کرده اند که تمجید شوراییان را به دنبال داشته است بماند که نشانها در جوامع تعاریف خاص خود را دارد واصولا چنین نیست که هر نهادی بتواند برای خود نشان تولید کند در هرحال این حرکت بدیع جای تامل دارد امیدوارم نهادهای پرسشگر ومدافع حقوق مردم به وظایف اصلی خود پرداخته ولحظه ای از آن قسم قرآنی خود غافل نباشند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار