اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان

کد خبر: ۸۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 28 August 2020

 

اجرای طرح اطعام حسینی در لاهیجان

لاهیجان - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لاهیجان از اجرای طرح اطعام حسینی برای نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

عسگر اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی  از شرکت مردم لاهیجان در جمع آوری کمک به محرومین طی یک سال اخیر،  اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با مشارکت مردم و خیرین شهرستان ۲۴ هزار پرس غذای گرم در وعده ی افطار در منازل نیازمندان تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر برای اطعام نیازمندان لاهیجانی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: طرح مذکور به منظور جمع آوری نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لاهیجان با تاکید بر آمادگی این نهاد به منظور جمع آوری نذورات، خاطر نشان کرد: در طرح اطعام حسینی غذای گرم با رعایت کلیه نکات بهداشتی با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران تهیه و برای جلوگیری از تجمع، درب منازل مددجویان، نیازمندان، سالمندان، ایتام و بیماران توزیع می شود.

اکبری افزود: خیران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳۱۴#۸۸۷۷* و یا تماس واحد مشارکت با شماره ۰۱۳۴۲۲۲۰۴۵۰، در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار