شهردار اردبیل:

تغییرات مدیریتی با اهداف سازمانی صورت می گیرد

شهردار اردبیل انتخاب مدیران و معاونین شهرداری و تغییرات صورت گرفته در این مدیریت ها را در راستای اهداف سازمانی خواند و گفت: مدیران انتخاب شده اخیر از توانمندترین، باتجربه ترین و پاکدست ترین مدیران هستند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 04 September 2015


شهردار اردبیل انتخاب مدیران و معاونین شهرداری و تغییرات صورت گرفته در این مدیریت ها را در راستای اهداف سازمانی خواند و گفت: مدیران انتخاب شده اخیر از توانمندترین، باتجربه ترین و پاکدست ترین مدیران هستند.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، از تغییرات صورت گرفته در برخی مدیریت های شهرداری به عنوان نیازی قطعی در جهت حرکت به سمت منافع کلان شهر و پویایی بیشتر مجموعه نام برد.

وی بهره مندی از نیروهای کارآمد، توانمند و پاکدست در بدنه مدیریتی مجموعه شهرداری اردبیل را از مهم ترین اولویت های این شهرداری برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم از فصل باقی مانده کاری، بتوانیم در جهت عمران و آبادانی در پیشبرد هدف گذاری ها و برنامه ریزی ها بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

لطف اللهیان در ادامه این گفت و گو وضعیت مالی شهرداری اردبیل را چندان مساعد و مناسب ندانست و با اشاره به رکود حاکم بر بخش ساخت و ساز به عنوان مهم ترین بخش درآمدزایی در شهرداری اردبیل، تصریح کرد: ما با راهبردهایی که در نظر داریم تلاشمان بر این است تا با تغییر در روند اقتصاد شهر به بهبود وضعیت مالی شهرداری نیز کمک کنیم.

وی همچنین ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرداری اردبیل را از جمله این راهبردها و در راستای بهبود وضعیت مالی این مجموعه بیان کرد و گفت: فعالیت این معاونت در روند برنامه ریزی های توسعه اقتصادی و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های شهرداری اردبیل تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه در بودجه سالانه؛ بندی به نام مرمت و بازسازی مستغلات شهرداری به صورت مستقل پیش بینی نشده بود، گفت: نمی توان این کار عمرانی را در قالب مسائل جاری و پرداخت پول آب، برق و گاز محاسبه کرد بلکه ضروری است در یک ردیف عمرانی مستقل این حرکت مورد توجه قرار گرفته تا بناها و ساختمان ها که سرمایه شهرداری محسوب می‌شوند دچار فرسودگی نشوند.

این مسوول اظهار کرد: با اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار ما در بحث نگهداری از مستغلات تا پایان امسال اقداماتمان را انجام می‌دهیم و سعی خواهیم کرد در بودجه سال آینده برای نگهداری و مرمت ساختمان ها و تجهیزات شهرداری یک ردیف اعتباری مشخص به شهرداری پیشنهاد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار