تبلیغ های لاکچری برای آدم های محجبه هم این روزها در اینستاگرام به وفور دیده می شود و این تبلیغ ها زنگ خطری است که نشان می دهد عده ای در اینستاگرام به دنبال تعریف جدیدی از حجاب در جامعه هستند.
در گزارشی که در همین باره در فضای مجازی دست به دست می شود، آمده: «حجاب استایلها برشهایی از زندگی مرفه خود را در صفحه پر فالوور خود به اشتراک میگذارند و به سوالهای مخاطبان درباره خریدهای لاکچری مورد استفادهشان در عکسها پاسخ میدهند و به این ترتیب سبک زندگی خود را نیز تبلیغ و ترویج میکنند».
این در حالی است که بسیاری از دنبالکنندههای آنها از سطح رفاهی پایینتری برخوردارند ولی از آن جا که این استایلها به نوعی الگو برای باکلاس بودن تبدیل شده اند، بسیاری می کوشند خود را به این طبقه نزدیک کنند و این خود رواج مصرف گرایی و تجملگرایی است.