۲۴ پروژه اولویت دار جهش تولید در البرز اعلام شد

زهرا عربشاهی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز گفت: پروژه های سال ۹۹پس از اولویت بندی و ارسال به دبیرخانه کشوری برای آغاز عملیات اجرایی در استان در حال تهیه تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه با استاندار البرز است پس از این اقدامات پروژه های مذکور به دستگاه های استانی ابلاغ می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 30 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عربشاهی گفت:تولید فر آورده های مشتق از خون و آلبو مین، افزایش تولیدات محصولات گلخانه ای (۱۰۰هکتار) در اراضی ملی، تولید مواد موثره دارویی و داروهای نوترکیب(سیناژن) و احداث واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی شرکت تعاونب مانی پارس (تولید محصولات لبنی) از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی یادآور شد: در موضوع عملکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷برای رونق تولید ۷۸ برنامه ملی ابلاغ شده بود که ۲۰ پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی در گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیر ساخت هاتدوین شده است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: توسعه گاز رسانی به روستاهای جاده چالوس، توسعه کشت گیاهان دارویی و پرورش قارچ دارویی از جمله این پروژه ها است. وی افزود: در سال گذشته فعالیت های اقتصادی با رویکرد شعار سال به نام رونق تولید بود که در این زمینه بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و انطباق با بیانیه گام دوم انقلاب ادامه روند فعالیت ها و پروژه ها انجام شد.

 وی خاطرنشان کرد: احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در کرج و ساوجبلاغ، مجوز تبدیل شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله محورهای اقتصادی در این زمینه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار