لزوم اختصاص یک شعبه قضایی ویژه برای تسریع در اجرای حکم تخریب سازه‌های غیرمجاز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از اعلام عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان در مورد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 11 June 2020

عملکرد دستگاه‌های اجرایی البرز در مورد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اعلام می‌شود

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش‌پور در جلسه علنی شورای شهر  کرج که در سالن اجتماعات شورا برگزار شد، اظهار داشت: ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان البرز با جدیت  در حال انجام امور است.

وی افزود: به زودی عملکرد دستگاه‌های ‌اجرایی در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز منتشر می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بیان کرد: اگر با ساخت و ساز غیرمجاز بخواهیم مقابله کنیم باید یک شعبه قضایی ویژه برای سریع شدن حکم  تخریب این سازه‌ها وجود داشته باشد.

درویش پور با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در دراز مدت آسیب‌هایی را همراه دارد، عنوان کرد: توجه به طرح‌های تفضیلی شهرها از اهمیت بالای برخوردار است اما تهیه و تصویب این طرح‌ها زمان بر است و این طرح‌های تهیه شده ایراداتی دارد.

وی تصریح کرد: در کمیسیون ماده 100 احکام را باید به صورت جدی  و محکم صادر شود و توجه به این امر در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز مهم است.

معاون هماهنگی  امور عمرانی استاندار البرز درمورد اراضی قولنامه‌ای، اظهارداشت: این موضوع نیز اهمیت بالایی دارد و با همکاری دستگاه قضایی تکلیف این اراضی تعیین و تکلیف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار