اخصاص بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان ایلامی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 01 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در آیین تودیع و معارفه معاونان اشتغال و امور حمایت این نهاد اظهار کرد: بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان جویای کار این نهاد در سال جاری اختصاص یافته است.

وی افزود: با تغییرات جدید در حوزه معاونتها انتظار داریم هم حوزه خودکفایی و هم حوزه امور حمایت خانواده در سطح استان و شهرستانها متحول شوند.

وی تصریح کرد: لازم است در بین جامعه مددجویی فرهنگ کار و تلاش و تولید بیشتر از گذشته ترویج و نهادینه شود.

موسی نژاد اضافه کرد: آموزش های هدفمند و موثر منجر به ایجاد شغل باید در بین جامعه مددجویی به صورت هدفمند دنبال شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: ظرفیت های بزرگی در درون خانواده های مددجویی وجود داشته که لازم است در راستای توانمندشدن آنان شناسایی و بکارگیری شوند.

در این مراسم با تقدیر از روح الله سلیمانی معاون سابق اشتغال و خودکفایی امداد استان ایلام که به مدت ۹ سال این مسئولیت را عهده دار بوده است، شبیب جعفرزاده به عنوان معاون جدید در این حوزه منصوب و معرفی شد.

همچنین با تقدیر از شبیب جعفر زاده معاون سابق امور حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام که به مدت حدود هشت سال این مسئولیت را عهدار بوده است، روح اله سلیمانی به عنوان معاون جدید این نهاد در این حوزه منصوب و معرفی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار