۱۵۲۰ پروژه نیمه‌تمام در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در حال حاضر یک‌هزار و۵۲۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل آنها یک‌هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
کد خبر: ۸۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 27 August 2015
مصطفی سالاری صبح پنج‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتی اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۴۰۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰۹ میلیارد تومان افتتاح و اجرا می شود.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۲۸۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۷ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و اجرا شد که نسبت به هفته دولت امسال شاهد افزایش ۴۲ درصدی پروژه‌های افتتاحی و پنج درصدی پروژه‌های کلنگ‌زنی در سطح استان هستیم.

سالاری بیان کرد: در شهرستان دشتی نیز ۵۶ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۹ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌هایی که امسال تعریف می‌شود تا پایان سال به اتمام خواهد رسید که بیشتر آنها طرح‌های امید است که امکاناتی برای کودکان، نوجوانان فراهم می‌کند و آنها می توانند از این امکانات استفاده کنند.

سالاری بیان کرد: در این شهرستان ۱۷ زمین چمن ورزشی روستایی و شهری احداث خواهد شد و انشالله تا پایان سال همه آنها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در روستاهای با جمعیت بالای ۵۰۰ نفر اجرا می‌شود، تصریح کرد: پنج بوستان شهری و پارک امید روستایی همراه با نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان نیز احداث خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار