بازدید آل هاشم از ستاد انتحابات استان آذربایجان‌شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از ستاد انتحابات استان آذربایجان‌شرقی بازدید کرده و در روند کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 21 February 2020

حجت‌الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخاباتی استان با قدردانی از زحمات این ستاد اظهار کرد: امروز روز جشن ملی برای ما ایرانیان است و همه در صحنه هستند.

وی ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان باشکوه تمام در انتخابات شرکت خواهند کرد، با همه تبلیغات مسموم که برای کم کردن حضور مردم وجود دارد، نگرانی خاصی از این حیث وجود ندارد.

آل‌هاشم افزود: دشمنان شایعه کردند که با توجه به ویروس کرونا در مجامع عمومی و صندوق‌های رأی ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که این شایعه خطرناک‌تر از کروناست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی و در استان‌های دیگر هیچ مشکلی نداریم، یادآور شد: این‌گونه مسائل توطئه است و هر روز برنامه‌ریزی جدیدی برای عدم حضور مردم انجام می‌شود که امروز گفته بودند که استامپ‌ها پخش‌کننده ویروس است که خوشبختانه این مسئله به‌راحتی حل شد.

وی ادامه داد: این مسئله حل شد تا ببینیم بعد از این چه شایعه‌ای درست خواهد شد.

آل‌هاشم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری متذکر شد: مملکت ما باید در مقابل دشمنان قوی باشد که یکی از عوامل قوی کردن نظام، مجلس قوی است.

وی اضافه کرد: این امر دو رکن دارد که یکی حضور پرشور و دوم انتخاب اصلح است که امیدواریم هر دو پررونق باشد تا مجلس قوی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار