بیانات مقام معظم رهبری دسیسه های دشمن را خنثی کرد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: فرامین روز گذشته مقام معظم رهبری مانند همیشه دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد و آبی برآتش برافروخته توسط آشوب گران و اشرار بود.
کد خبر: ۷۹۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان  کرمانشاه  گفت: فرامین راهگشای مقام معظم رهبری مانند همیشه آتش بر افروخته توسط فتنه گران را خاموش و دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد.

او افزود: شرایط اقتصادی مردم دشوار است که این هزینه آزادگی ماست، اما دولتمردان و مسئولین تمام تلاششان را در کاهش این فشار‌ها بکار خواهند گرفت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الختام دانست و بیان کرد: بیانات مقام‌معظم رهبری لازم الاجراست و در خصوص جلوگیری از افزایش هزینه‌های کالا‌ها ناشی از افزایش قیمت بنزین نیز معظم له تاکید داشتند که مسئولین مربوطه باید توجه جدی و نظارت نمایند.

او آشوب‌های اخیر را متوجه اشرار دانست و اظهار داشت: اعتراض در چارچوب قانون حق مردم است، اما در این حرکات اخیر که باعث اخلال در نظم عمومی، خدشه دار کردن امنیت مردم شریف و تخریب اموال عمومی شد رد پای اشرار و منافقین پیداست و حساب مردم از اشرار جداست.

حجت الاسلام صالحی ابراز امیدواری کرد مردم همچون گذشته با هوشیاری راه خود را از آشوبگران جدا خواهند کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار