حمایت ویژه کمیته امداد از زنان و دختران

از جمله اقدامات این نهاد مقدس توانمندسازی زنان ودختران زیر پوشش بوده که اقداماتی مانند تهیه و تامین مسکن، بهداشت و درمان، کمک هزینه تحصیلی و آموزشی، کمک معیشت زندگی و پرداخت وام خود اشتغالی با رویکرد توانمندسازی برای خانواده‌های تحت حمایت صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری تسنیم مدیرکل کمیته امداد مازندران تیمور طهماسب پور اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانست با ارائه خدمات مناسب و مطلوب محرومیت‌ها را به حداقل رسانده و عملکرد خوبی در راستای خدمت رسانی به محرومان داشته است.
وی افزود: از جمله  اقدامات این نهاد مقدس توانمندسازی زنان ودختران زیر پوشش بوده که اقداماتی مانند تهیه و تامین مسکن، بهداشت و درمان، کمک هزینه تحصیلی و آموزشی، کمک معیشت زندگی و پرداخت وام خود اشتغالی با رویکرد توانمندسازی برای خانواده‌های تحت حمایت صورت گرفته است.
طهماسب پور گفت: 81 هزار و 411 نفر زن در مازندران زیر پوشش این نهاد مقدس قرار دارند که از این تعداد 20 هزار و 854 نفر دختر هستند.
وی بیان کرد: 15 هزار و 77 نفر از این دختران 15 سال به  بالا و 5 هزار و 777 نفر 15 سال به پایین هستند و چهار هزار و 400 دختر دانش آموز و هزار و 350 دختر دانشجو در مازندران زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران مشغول به تحصیل هستند.
طهماسب پور افزود: کمک به تحصیل و آموزش مهارت‌های مختلف، اشتغال‌‌زایی و کمک به ازدواج این دختران از جمله اقدامات صورت گرفته این نهاد است.
وی بیان داشت: کمیته امداد استان همه ساله با حمایت خیران علاوه بر پوشش هزینه‌های تحصیل، معیشت، درمان و بهداشت این قشر نسبت به تامین جهیزیه نوعروسان نیز کمک می‌کند.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) مازندران گفت: برای جلوگیری ازآسیب‌های اجتماعی و کاهش طلاق در جامعه، برای دختران و شرایط ازدواج  آموزش پیش از ازدواج و انتخاب آگاهانه در ازدواج از برنامه‌های این نهاد برای دختران سنین ازدواج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار