آقای استاندار با این اوضاع می توان برای تولید ملی ابراز خوشبختی کرد؟

استاندار فارس در حالی از گام های اساسی در جهت رونق تولید ابراز خوشبختی می کند که کشور با رکود تورمی در اقتصاد مواجه شده است و تولید و رونق آن، با دشواری‌های متعددی روبه روست.
کد خبر: ۷۷۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 15 August 2019

به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید، نامگذاری شده است، گفت: عملیاتی شدن این شعار نیازمند برنامه است که خوشبختانه توسط دستگاه‌های اجرایی تهیه و گام‌های اثرگذاری نیز برداشته شده است.

البته به نظر می‌رسد در شرایطی که کشور با رکود تورمی در اقتصاد مواجه شده است، تولید و رونق آن، با دشواری‌های متعددی روبه روست.

در چنین شرایطی، اگر تولیدکننده و یا کارآفرینی قصد شروع یک فعالیت تولیدی و اشتغال زایی و یا رونق کسب و کار و تولید خود را داشته باشید با موانعی همچون «غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات»؛ «بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب و کار»؛ «دشواری تأمین مالی از بانک ها» و «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» روبرو است.

در نتیجه گام‌ اثرگذاری در جهت عملیاتی شدن رونق تولید نمی تواند برداشته شود و باید به جای ابراز خوشبختی فکری به حال رفع موانع بر سر راه تولید کرد.

رحیمی انتخابات را تکامل هر چه بیشتر مردم سالاری دینی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم انتخاباتی سالم، قانون مند، رقابتی و در نهایت آرامش و امنیت با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

استاندار ف ارس با بیان اینکه سیاسیون، رسانه‌ها و جریان‌ها و تشکل‌ها در سال انتخابات با میزان پایبندی به اخلاق اسلامی، رعایت حقوق شهروندی و حریم خصوصی محک زده می‌شوند، عنوان کرد: فضای مجازی به رغم‌اینکه فرصت است گاه به بستری برای تهدید، بی اخلاقی و تهمت‌ها و افترا‌ها تبدیل می‌شود که متولیان امر باید به این موضوع توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار