محسن رضایی در جمع فرهنگیان مشهد؛

با وجود رهبر انقلاب، نه ذوق زدگی، هشیاری را از مسئولان می گیرد و نه دلواپسی به ناامیدی کشیده می شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع برخی فرهنگیان مشهد اظهار داشت: برجام دارای ابعاد مختلفی است که باید بررسی شود، ولی در طرف مقابل با رفتار متکبرانه کنگره و تلاش صهیونیست ها در کنگره آمریکا، به زودی واقعیت ها مشخص خواهد شد و سرنوشت برجام تعیین می شود.
کد خبر: ۷۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 13 August 2015

امروز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با برخی فرهنگیان مشهد اظهار داشت: با وجود رهبر فرزانه انقلاب، نه ذوق زدگی، هشیاری را از مسئولان می گیرد و نه دلواپسی به ناامیدی کشیده می شود.

به گزارش «تابناک» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع برخی از فرهنگیان مشهد گفتبرجام دارای ابعاد مختلفی است که باید بررسی شود، ولی در طرف مقابل با رفتار متکبرانه کنگره و تلاش صهیونیست ها در کنگره آمریکا، به زودی واقعیت ها مشخص خواهد شد و سرنوشت برجام تعیین می شود.

دکتر رضایی همچنین درباره عملکرد تیم دیپلماسی کشورمان گفت سرنوشت برجام در کنگره آمریکا، ارتباطی به عملکرد تیم مذاکره کننده ایران ندارد و در هر حال، تلاش تیم دیپلماسی ایران قابل تقدیر خواهد بود.

وی در پایان گفتچنانچه کنگره آمریکا با متن موجود مخالفت کرده و یا بر آن اضافه کند و یا بخواهند همزمان با تأیید آن، تحریم ها را تمدید کند، آنگاه فرجام برجام روسیاهی را برای تندروهای آمریکا باقی خواهد گذاشت.

همچنین محسن رضایی، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: دوران جدیدی از مبارزه با آمریکا شروع شده و هشیاری در مقابل فریبکاری، تنها راه موفقیت در این مرحله است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار تأکید کرد: فروش کالاهای مصرفی آمریکا به ایران، موجب عقب زدگی اقتصادی کشور خواهد شد. کنگره آمریکا در صدد است یا برجام را رد و یا آنکه جزییاتی را به آن اضافه کند که طی ده سال آینده، برنامه هسته‌ای تعطیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار