توسعه سرانه‌های درمانی فردیس مطالبه مردم است

کد خبر: ۷۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 12 August 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: توسعه سرانه‌های درمان و بهداشت فردیس مهمترین مطالبه مردم است.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم تأمین سرانه‌های بهداشت و درمان در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت این شهرستان و روند افزایشی آن لذا باید تمامی اقدامات لازم برای توسعه سرانه‌های خدماتی از جمله توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان در این شهرستان صورت گیرد.

وی بیان داشت: متأسفانه هم اکنون زیرساخت‌های لازم در این شهرستان مناسب نیست و می‌طلبد تا برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم نیز انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه فردیس فاقد بیمارستان است افزود: ساخت یک بیمارستان مجهز و ارائه خدمات درمانی مناسب و تخصصی از مهمترین مطالبات مردم است که باید هر چه سریعتر محقق شود.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات به روستاهای این شهرستان نیز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مهرور ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی آنان را از مهمترین رویکردهای کمیته امداد شهرستان فردیس عنوان کرد و ادامه داد: توانمندسازی،‌ خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان از مهمترین مسائلی است که کمیته امداد توجه مناسبی به آن دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های استانی و تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تامین سرانه‌های بهداشتی و درمانی، جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه خیرین سلامت در راستای تامین بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی مردم از جمله ضرورت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد تا در آینده شاهد رشد و تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی کمبود سرانه‌های درمانی را در این شهرستان نوعی چالش برای مردم توصیف کرد و ادامه داد: انتظار داریم تا مسئولان این دغدغه فکری مردم را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار