تعیین تکلیف پتروشیمی ابن‌سینادرسفرروحانی

فرماندار فامنین گفت: در سفر هیئت دولت به استان همدان، پیشنهاد ایجاد سایت اداری فامنین ارائه و پتروشیمی ابن‌سینا تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 11 August 2015
فرماندار فامنین گفت: در سفر هیئت دولت به استان همدان، پیشنهاد ایجاد سایت اداری فامنین ارائه و پتروشیمی ابن‌سینا تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش فارس،ظاهر پورمجاهدبا اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین میزان آزادراه همدان ـ ساوه در محدوده شهرستان فامنین است، بر این اساس وعده مسئولان وزارت راه مبنی بر افتتاح این آزادراه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت پروژه استخر فامنین در این سفر مطرح می‌شود، بیان کرد: تعدادی پروژه در بخش کشاورزی وجود دارد که بیشتر مربوط به مباحث بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف آب است.

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه ایجاد و افتتاح تعدادی پروژه اقتصادی نیز در این سفر دنبال می‌شود، افزود: روند اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی ابن‌سینا نیز در این سفر پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی ابن‌سینا به تازگی آغاز شده است، عنوان کرد: این پروژه سه تا چهار سال زمان اجرا دارد هرچند روند اجرای آن شروع شده و تعیین تکلیف این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

پورمجاهد با بیان اینکه در این سفر سعی بر تعیین تکلیف خط اتیلن پتروشیمی ابن سینا و قطعی شدن سرمایه‌گذاری شستا در منطقه ویژه اقتصادی است، یادآور شد: امیدواریم در این سفر بتوانیم این پروژه‌های بزرگ را که در توسعه استان نقش مهمی دارد، تا حدودی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد سایت اداری شهرستان در این سفر ارائه می‌شود، افزود: فامنین از سال 88 شهرستان شده و طبق مصوبه دولت باید شهرستان دارای سایت اداری باشد تا در اختیار ادارات قرار گیرد.

فرماندار فامنین با بیان اینکه مقدمات ایجاد سایت اداری انجام شده است، افزود: در سفر هیئت دولت پروژه‌های کلیدی از جمله سایت اداری تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه کشت گلخانه‌ای و مباحثی که صرفه‌جویی آب را به دنبال داشته باشد، پیگیری می‌شود، افزود: به دنبال انتقال آب از یک منطقه به فامنین هستیم که در سفر هیئت دولت نیز تلاش برای اقدام اساسی در تأمین آب شهرستان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار