نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:

پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در سایه مقاومت، پایمردی و استقامت پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۷۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 23 May 2019

پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است

 آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک سپاه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: ملتی که برای خدا قیام، جهاد و مبارزه کند بدون تردید پیروز است.

وی تصریح کرد: جریان کل نظام عالم، پیروزی حق بر باطل است و خدا هم در محکمه الهی به‌واسطه اتحاد و انسجام، یاریگر ملت بزرگ ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه اولیای خدا، وحدت کلمه و امید به حق است، افزود: عیدی واقعی تحکیم و تقویت ملت با لباس تقوا و ایمان است و به‌جای جنگ، باید روحیه ملت صد برابر تقویت و در مقابل روحیه دشمن را به‌شدت تضعیف کرد.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی نورانی و طلایی است که به دنیا وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران را نشان دهیم و دشمن بداند تمام شگرد‌ها و جنگ روانی در اراده مردم هیچ‌گونه تأثیری ندارد.

وی بیان داشت: کشور‌های ژاپن، آلمان، انگلیس و فرانسه هیچ‌گونه امکانات و تجهیزات نظامی ندارند و امنیت کشورشان وابسته به آمریکا است و دشمن هم سعی دارد که ایران به هر قیمتی تسلیم و برده شود، اما زیر سایه مقاومت، پایمردی و استقامت، پیروزی از آن ماست و دشمن در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سالروز حماسی سوم خرداد نیز گفت: روز حماسی سوم خرداد، روز پیروزی حق بر باطل بود چراکه در این روز پنج هزار و ۲۰۰ شهید و ۲۴ هزار مجروح تقدیم انقلاب شد و این در حالی بود که تعداد کشته‌شدگان دشمن ۱۶ هزار و ۱۹ هزار اسیر بود و معاملات و مبادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد و دشمن برابر مقاومت ملت بزرگ ایران بازنده شد.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به روز قدس اشاره کرد و گفت: نباید مسائل جانبی و اقتصادی مانع حضور پرشکوه و باعظمت مردم در این روز بزرگ شود و باید این مانور عزت، قدرت و همدلی مردم در راستای اهداف نظام، رهبری و آرمان‌های انقلاب به جهانیان نشان دهیم.

وی تأکید کرد: در انجام امور و فعالیت‌های اجتماعی، اختلاف‌نظر وجود دارد، اما نباید زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم کرد و وحدت ملی و پرهیز از تفرقه که دو درس بزرگ تاریخ است سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار