مدیر عمل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت:

۲ هزار تن شکر در استان مرکزی توزیع شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تا روز گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر وارد استان شده که همه آن را به نمایندگانی که سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده‌اند، تحویل داده شده است.
کد خبر: ۷۴۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 16 May 2019
 جواد حسنی با اشاره به تامین شکر دولتی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا روز گذشته دو هزار و ۲۰۰ تن شکر وارد استان شده که همه آن را به نمایندگانی که سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده‌اند، تحویل داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: مشکلی در زمینه شکر نداشته و در انبار‌های شرکت غله استان شکر وجود دارد.

وی با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان تصریح کرد: قیمت مصوب‌شده تاکنون یک هزار و ۷۰۰ تومان است، اما احتمال افزایش قیمت تا یک هزار و ۸۵۰ تومان هم وجود دارد که هنوز قطعی نشده است.

حسنی ادامه داد: پیش‌بینی افزایش خرید تضمینی گندم تا  ۳۰ درصد در مقایسه به سال گذشته را داریم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به افزایش قیمت ماکارانی بیان کرد: صنف، صنعت و کارخانه تولیدکننده برای گندمی که خریداری می‌کردند مشمول یارانه بودند و حداکثر با قیمت کیلویی یک هزار تومان تحویل داده می‌شد.

وی افزود:، اما از چند هفته گذشته، گندم را با قیمت تمام‌شده خریداری می‌کنند که به تبع قیمت مواد اولیه دو برابر شده است، عمده افزایش قیمت ماکارانی این بوده و ممکن است دیگر مولفه‌ها هم در این امر دخیل باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به خرید تضمینی کلزا عنوان کرد: نزدیک به ۱۰ روز دیگر خرید تضمینی کلزا در استان آغاز می‌شود و قیمت مصوب آن هم ۳ هزار و ۹۰۰ تومان است، سال گذشته ۳ هزار تن کلزا خریداری شد.

وی با اشاره به روند صدور حواله خرید آرد تصریح کرد: نانوایان برای خرید آرد در سامانه ثبت نام و براساس حواله صادرشده، آرد از کارخانه به نانوایی منتقل می‌شود، باتوجه به این که دولت به آرد یارانه زیادی را اختصاص می‌دهد، شرکت غله در ارسال و انتقال آرد به نانوایی متقاضی، نهایت دقت را دارد به گونه‌ای که پس از انتقال، نانوا حواله صادر شده را باید مهر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار