توسعه اقتصاد با تربیت نیروی انسانی ماهر

وهب مختاران در راستای ارتباط موثر با کارآفرینان و شناسایی فرصت‌های شغلی در بازار کسب و کار اظهار کرد: مهارت، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است.
کد خبر: ۷۰۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 25 January 2019
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان امری بدیهی است که این مهم با همکاری کارآفرینان و فعالان بخش صنعت و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه فرد یا افرادی که مهارت دارند در تولید نیز موفق عمل می‌کنند افزود: مهارت‌آموزی یکی از مهمترین مولفه‌هایی است که دانستن را به توانستن تبدیل می‌کند و در چنین شرایطی می‌توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر ارتباط موثر با کارآفرینان و افرادی که در چرخه تولید نقش دارند گفت: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان امری بدیهی است که این مهم با همکاری کارآفرینان و فعالان بخش صنعت و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از توانمندی‌های کار آفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری برای کاهش نرخ بیکاری ضروریست که این اقدام در حوزه اشتغال و کسب درآمد موثر و قابل استفاده خواهد بود.

مختاران با بیان اینکه مدرک‌گرایی تاثیری در نیت اصلی ما که اشتغال است ندارد، پس باید آموزش‌هایی مد نظر باشد که منجر به اشتغالزایی می‌شود افزود: آموزشگاه‌ها علاوه بر کمی‌سازی باید توجه ویژه‌ای بر کیفی‌سازی آموزش‌ها نیز داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار