در مشهد:

کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درمشهد

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور از برگزاری هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 02 August 2015
حسین زینلیان بروجردی در نشست خبری هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شورای دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: جنبش دانشجویی همواره با فسادهای اقتصادی مقابله کرده و خواستار برخورد انقلابی از مسئولان مربوطه برای کاهش فسادهای اقتصادی در جامعه است.

وی با ابراز تاسف از معاف‌شدن بسیاری از مفسدان اقتصادی که با وجود تعیین حکم خود، باز هم در جامعه آزاد هستند‌، تصریح کرد: این مفسدان که عمدتا آقازاده هستند و از رانت‌خواری برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برند به راحتی در جامعه فعالیت می‌کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه دانشجویان کشور، وجود گرایش‌‌های اصولگرایانه در این اتحادیه را در کنار دعوت از شخصیت‌های اصلاح‌طلب از جمله برنامه‌های مهم دانست و افزود: مشکلاتی که در این یک سال اخیر در فضای سیاسی دانشگاه‌ها پیش آمد را می‌توان عاملی موثر در تغییر فضای آکادمیک دانشگاه‌ها عنوان کرد.

زینلیان گفت: فعالیت‌های سیاسی برخی از اساتید نیز موتور محرکه دانشگاه‌ها را بسیار سخت کرده است به طوری که تنها مسیر خروج از این معضل، ورود آن به قوه قضاییه و مجلس محسوب می‌شود.

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه اسلامی دانشجویان کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات این تشکل نیز اشاره کرد و افزود: از همه شخصیت‌های انقلابی برای حضور در انتخابات مجلس دعوت می‌کنیم چراکه با وجود اتفاقاتی همچون مذاکرات سیاسی، جامعه و دولت نیازمند مجلسی آرام و بدون حاشیه و تشنج است.

زینلیان با فعالیت‌های سیاسی نامناسب در فضای دانشگاه به شدت مخالفت کرد و بیان داشت: حتی در دولت‌های گذشته نیز فعالیت‌های نامناسب اقتصادی و سیاسی به صراحت بیان شده و از فعالیت‌های درست و منطقی آنها تقدیر به عمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار