چه کسانی لیزر درمانی نکنند؟

یک متخصص بیماری‌های پوست و مو در همدان گفت: لیزردرمانی به افرادی‌که به طور متداوم جوش می‌زنند و هنوز جوش‌هایشان درمان نشده توصیه نمی‌شود چرا که اگر پیش از خوب شدن جوش‌ها لیزردرمانی کنند منجر به بدتر شدن وضعیت آن‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 01 January 2019
دکتر غلامرضا عشقی گفت: به کمک لیزر می‌توان فرورفتگی‌های ناشی از جوش و به اصطلاح عامیانه جای جوش را درمان کرد.

به گزارش ایسنا، عشقی اظهار کرد: فرورفتگی‌های ایجاد شده در صورت بر اثر جوش‌های زیاد و درمان نشده که موجب آزار و اذیت افراد به ویژه خانم‌ها می‌شود را می‌توان با کمک لیزر از بین برد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد افراد مراجعه‌کننده برای از بین بردن جای جوش به روش لیزر خانم‌ها هستند، افزود: سنین ۲۰ تا ۳۵ بیشترین سن مراجعه‌کنندگان برای لیزردرمانی است.

عشقی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های درمان جای جوش، لیزر است، اعلام کرد: نیاز افراد به لیزردرمانی با یکدیگر متفاوت است به طوریکه لیزردرمانی جای جوش در افرادی که جوش‌های‌شان درمان شده و دیگر جوش نمی‌زنند و تنها جای آن باقیمانده، انجام می‌شود.

انجام لیزردرمانی در ۶ تا ۸ جلسه

این متخصص بیماری‌های پوست و مو با بیان اینکه لیزردرمانی طی ۶ تا ۸ جلسه انجام می‌شود، عنوان کرد: فاصله بین جلسات لیزردرمانی ۲۰ تا ۲۵ روز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد جلسات لیزردرمانی در افراد مختلف، متفاوت است، اعلام کرد: لیزردرمانی ابتدا بر روی پوست صورت افراد تست شده سپس ادامه پیدا می‌کند.

چه کسانی لیزر درمانی نکنند؟

عشقی گفت: لیزردرمانی به افرادی‌که به طور متداوم جوش می‌زنند و هنوز جوش‌هایشان درمان نشده توصیه نمی‌شود چرا که اگر پیش از خوب شدن جوش‌ها لیزردرمانی کنند منجر به بدتر شدن وضعیت آن‌ها خواهد شد.

انجام لیزر در مراکز آرایشی جرم است

این متخصص بیماری‌های پوست و مو با بیان اینکه لیزردرمانی تنها در مطب متخصصان پوست و مو انجام می‌شود، اظهار کرد: انجام لیزر در مراکز آرایشی توسط افراد غیرمتخصص پوست، جرم محسوب می‌شود.

عشقی درباره عوارض ناشی از درمان جای جوش با لیزر گفت: عوارضی نظیر قرمزی پوست ظرف چند ماه و ایجاد لکه‌‎های موقتی پس از انجام لیزر به وجود می‌آید همچنین پس از انجام لیزر به مدت یک‌هفته تا ۱۰ روز نباید از هیچ کرمی بر روی صورت استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار