با حضور آیت الله موحدی کرمانی؛

کنگره اتحادیه جامعه‌اسلامی دانشجویان درمشهد

با حضور آیت الله موحدی کرمانی، هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 30 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن فیروزشاهیان، در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور گفت: به همین منظور نشست خبری این کنگره، روز شنبه 10 مردادماه، با حضور علی پهلوان؛ دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود و در این نشست 4 نفر از اعضای شورای مرکزی نیز گزارش عملکرد خود را ارائه می‌کنند.

فیروزشاهیان بیان کرد: واحدهای آموزشی، سیاسی، تشکیلات و امور خواهران در این نشست حضور دارند و علاوه بر ارائه گزارش عملکرد هفدهمین دوره کنگره، دبیرکل نیز گزارشی از هجدهمین کنگره ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود و تاکنون برای روز نخست حضور و سخنرانی، آیت الله موحدی کرمانی قطعی شده است.

فیروزشاهیان با اشاره به اینکه روز نخست این کنگره در دانشکده علوم پزشکی و روز دوم در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود تاکید کرد: علاوه بر این انتخابات شورای مرکزی و هیئت عالی نظارت اتحادیه نیز در روز دوم این کنگره پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار