کشف محموله 80 میلیاردی قاچاق چوب در ممسنی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی گفت: محموله های قاچاق چوب و زغال جنگلی با ارزش 80 میلیارد ریال از فرودین تا پایان آبان 97 در شهرستان ممسنی کشف شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 13 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی افزود: محموله قاچاق ادوات جنگلی غیر مجاز شامل 31 هزار و 296 کیلوگرم هیزم، چهار هزار و 100 کیلوگرم زغال بود.
وی بدون اشاره به تعداد افراد دستگیر شده ادامه داد: 10 دستگاه اره موتوری و 58 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
مسعودی جم با بیان اینکه پرونده قاچاق محصولات و ادوات غیر مجاز جنگلی در مراجع قضایی در حال پیگیری است افزود: تمام اسناد و مدارک این پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده و در دست بررسی است.
رئیس اداره منابع طبیعی ممسنی همچنین گفت: در هشت ماه امسال(منتهی به پایان آبان) بیش از9 هکتار از اراضی ملی شهرستان ممسنی از دست زمین خواران و متصرفین این عرصه ها آزاد شد.
مسعودی جم افزود: این اراضی در حوزه های مرکزی،دشمن زیاری،تنگه لاله و ماهور شهرستان ممسنی قرار دارد وارزش ریالی اراضی آزادسازی شده بیش از هشت میلیارد و 64 میلیون ریال است.
وی گفت: برای350 هزار هکتار از اراضی شهرستان ممسنی سند مالکیت به نام دولت صادر شده است که این مهم نیازمند همکاری بیشتر سازمان ثبت اسناد و املاک و اختصاص اعتبارات ویژه است.
مسعودی جم اظهار داشت: وسعت اراضی ملی شهرستان ممسنی حدود 400هزار هکتار است که با توجه به پراکندگی حوزه و وضعیت توپوگرافی آن کار حفاظت و صیانت از این اراضی نسبت به شهرستان های دیگر استان سخت تر است.
ممسنی به مرکزیت نورآباد در 145 کیلومتری غرب شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار