آزاد شدن 40 درصد از دارایی‌های ایران در خارج

نماینده مردم اردبیل در مجلس: با آزاد شدن 40 درصد از دارایی‌های ایران در خارج از کشور وضعیت منابع مالی کشور بهبود خواهد یافت.
کد خبر: ۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: با درایت رئیس جمهور و تیم هسته‌ای و بالاتر از همه اینها رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران توافق شایسته‌ای با 1+5 به انجام رسید که با آزاد شدن 40 درصد از دارایی‌های ایران در خارج از کشور وضعیت منابع مالی کشور بهبود خواهد یافت.

وی افزود: با رفع محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی که نظام غرب برای کشورمان به وجود آورده بود امیدواریم بودجه مناسبی نیز به استان‌ها سرازیر شود و در کنار آن سرمایه‌گذاران توانمندی را در اردبیل شاهد باشیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در قالب جلسات شورای برنامه‌ریزی باید توزیع منابع و امکانات به گونه‌ای باشد تا همه ساکنان استان از مزایای برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های شایسته استفاده کنند.

پیرموذن با بیان اینکه استاندار اردبیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های مشارکتی با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی رونق بگیرد، گفت: کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی با اشتغالزایی مستقیم 5 هزار و غیرمستقیم 3 هزار نفر به انجام رسیده که امیدواریم نتایج خوبی را در توسعه استان به ارمغان آورد.

وی از حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایدرو و ایمیدرو در قالب پروژ‌ه‌های صنعتی اردبیل خبر داد و بیان کرد: طرح توسعه آرتاویل تایر با ظرفیت اشتغالزایی 2 هزار و 500 نفر در آینده نزدیک به ثمر می‌نشیند.

وی با اشاره به خطاها و اشتباهات مدیران گذشته در استخدام نیروهای مازاد بر دستگاه‌های اجرایی گفت: کاش سازماندهی و استخدام نیروها به نحوی بود تا برخی نابسامانی‌ها را شاهد نبودیم.

پیرموذن یادآور شد: در چنین فضایی باید نیروهای استخدام شده به کارگیری شده و امکان بهره‌گیری از ظرفیت آنها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار