رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست قزوین:

کهنه باغستان قزوین از زباله پاکسازی شد

رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست قزوین گفت: گروه کوهنوردی جمعیت هلال احمر استان قزوین مسیر کهنه باغستان شهر قزوین را از زباله پاکسازی کردند.
کد خبر: ۶۶۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 14 October 2018

کهنه باغستان قزوین از زباله پاکسازی شد

زین العابدین رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: گروه کوهنوردی جمعیت هلال احمر قزوین با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین کهنه باغستان قزوین و کوههای اطراف آن که یکی از تفرجگاه های مردم در روزهای تعطیل است را جمع آوری کردند.

رئیس اداره آموزش محیط زیست قزوین افزود: پس از جمع آوری پسماندها هماهنگی لازم با سازمان مدیریت پسماند برای حمل زباله های منطقه به عمل آمد.

رستمی بیان کرد: کهنه باغستان نام تنگه ای سرسبز و خوش آب و هوا در شمال شهر قزوین است. این تنگه از ابتدای جاده بهرام آباد آغاز شده و تا نزدیکی روستای نیاق امتداد دارد.

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم که مردم بیش از گذشته با طبیعت مهربان باشند و با نگاه زیست محیطی زباله کمتری تولید کنند تا شاهد محیط زیست و طبیعتی زیبا و عاری از زباله باشیم و اید فرهنگ سازی شود و چنان کار شود، تا افراد بی مسئولیت و ناآگاه به محیط زیست، از ریختن زباله ها در حاشیه جاده ها و دامان طبیعت پرهیز کرده و این اقدام، همکاری بیش از پیش دوستداران محیط زیست را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار