حمله تروریستی به اهواز سبب افزایش نفرت مردم از آمریکا شد/تروریست‌ها نوکران حلقه به گوش استکبار هستند

امام جمعه بوکان گفت: بی‌شک حمله تروریستی گروه الاحوازیه به ارتش در اهواز سبب شد که مردم بیش از پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی و پشتیبان این گروه تروریستی هستند نفرت داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 28 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عباس احمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بوکان با اشاره به حادثه اهواز و شهادت جمعی از هم وطنان و با محکوم کردن این حمله تروریستی اظهار کرد: بی‌شک تروریست‌هایی که به رژه ارتش حمله کرده و عده‌ای را شهید و شماری را زخمی کردند، نوکران امپریالیسم به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: آنان نوکران حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که به هم وطنان آسیب وارد کردند بنابراین مسئولان مربوطه و قوه قضائیه باید افراد مجرم را به اشد مجازات برسانند.

امام جمعه بوکان بیان کرد: باید نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به آنان پاسخ کوبنده‌ای داده و آنان را به سزای اعمال خود برسانند.

وی تاکید کرد: بی‌شک حمله تروریستی گروه الاحوازیه به ارتش سبب شد که مردم بیش از پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی و پشتیبان این گروه تروریستی هستند نفرت داشته باشند.

احمدی اظهار کرد: بی تردید هر کس در هر پست و مقام و در هر لباسی که سبب این حادثه تروریستی شد باید به سزای عمل خود رسانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار