همدان دارای زیرساخت‌های خوب تیراندازی با کمان

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به زیرساخت‌های خوب تیراندازی با کمان در همدان گفت: سایت تیراندازی با کمان همدان یکی از بهترین سایت‌های کشور است که با وجود آن در آینده نزدیک شاهد درخشش تیراندازان همدانی در میادین مختلف خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 19 September 2018
حمیدرضا یاری گفت: در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور مهناز قره‌باغی ورزشکار خوب استان همدان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش فارس،یاری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی تیروکمان آزاد کشور با حضور ۱۲۰ تیرانداز از ۲۱ استان در بخش‌های ریکرو و کامپوند در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر دلیجان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در بخش ریکرو مهناز قره‌باغی ورزشکار خوب استان به عنوان قهرمانی دست یافت و الهام کلامیان از قم و سمیه رحیمی از اصفهان دوم و سوم شدند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان خاطرنشان کرد: در این بخش مهگل صدوقی دیگر تیرانداز استان در مکان چهارم مسابقات قرار گرفت.

یاری در ادامه تاکید کرد: در مدتی که در هیات تیراندازی‌باکمان همدان بوده‌ایم سعی بر این شده اقدامات به نحو احسن صورت گیرد و خوشحالیم که نظر فدراسیون به همدان مثبت است و برای میزبانی‌ها هم نگاه ویژه‌ای به ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: همدان استعداد‌ها و ظرفیت بسیاری در این رشته دارد که با توجه ویژه فدراسیون می‌توانیم وعده مدال‌های بین المللی را در سال‌های آتی بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار