آیت‌الله مکارم‌شیرازی:‏

خدمات سلامت دولت موجب آبروی بیشتر نظام شد

تحول درنظام سلامت کشور علاوه بر تامین سلامت مردم، توانسته موجب آبروی بیشتر نظام اسلامی و دولت و مایه آرامش و آسایش مردم باشد. البته این آغاز حرکت است و باید تا زمانی که به نقطه مطلوب دست یافته شود، تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در هم‌اندیشی خیرین سلامت استان قم که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه این محفل و مجلس یکی از بهترین مراسم‌هایی است که در آن حضور یافته است خطاب به خیرین حاضر در جلسه گفت: از شما و وزیر بهداشت که برای یک امر حیاتی و بسیار مهم دعوت ما را پذیرفتید، تشکر می کنم.

وی به جایگاه رفیع خدمت‌رسانی به مردم در اسلام اشاره و اظهار کرد: در دعای روز پنجشنبه از خداوند درخواست پنج هدیه داریم یکی از آنها سلامتی است تا ابزاری باشد برای اطاعت و عبادت و در ادامه هم امکانات مالی، امنیت، رزق حلال و دوری از مشکلات درخواست می‌شود.

این مرجع تقلید اهدای سلامتی به مردم را از بهترین خدمت ها به خلق خداوند عنوان کرد و ابراز داشت: خدمت به خلق در اسلام بسیار حائز اهمیت و شعار دین است؛ رسول اکرم(ص) در حدیث معروفی می فرمایند «بهترین شما کسی است که بهترین خدمت را به مردم کند».  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرکت مهمی در حوزه سلامت در دولت یازدهم صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات تنها در حد سخن و سمینار مطرح نبوده و در مرحله عمل کارهای زیادی شده است که واقعا ملموس می باشد و مردم قدردانی می کنند.  

آیت‌الله مکارم‌شیرازی افزود: تحول درنظام سلامت کشور علاوه بر تامین سلامت مردم، توانسته موجب آبروی بیشتر نظام اسلامی و دولت و مایه آرامش و آسایش مردم باشد. البته این آغاز حرکت است و باید تا زمانی که به نقطه مطلوب دست یافته شود، تداوم داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: احداث و یا تکمیل هزاران مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع خیرین، اقدامی مهم و ذخیره روز معاد است، چرا که انسان تا زنده و در این دنیاست، باید آخرت خویش را آباد کرده و برای خود ذخیره های ارزشمند فراهم بیاورد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار