رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان؛

«سامانه کارا» در گیلان راه اندازی می شود

تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از راه اندازی ‌« سامانه کارا » در استان به منظور ثبت اطلاعات کارجویان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 15 April 2018

تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از راه اندازی ‌« سامانه کارا » در استان به منظور ثبت اطلاعات کارجویان خبر داد.

محمدعلی محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان امروز (۲۶ فروردین) در جلسه کمیته اشتغال استان به ریاست مصطفی سالاری، استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدابیری جهت ساماندهی بیکاران اندیشیده است اظهار کرد: جهت ساماندهی آمار بیکاران و افراد جویای کار استان «سامانه کارا » در استان طراحی و آماده شد.

 

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی رسمی این سامانه، بیکاران استان فراخوان خواهند شد گفت: این سامانه اطلاعات کارجویان را ثبت و پس از تجمیع در اختیار مراکزی که نیازمند جذب نیروی کار هستند، قرار می دهد.

 

محمدی با بیان اینکه آمار سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با آمار واقعی بیکاران استان مطابقت نداشت تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه و ثبت اطلاعات کارجویان، بانک جامعی از وضعیت بیکاری در استان ایجاد خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: باید اطلاع رسانی جامعی از عملکرد این سامانه در استان انجام شود تا بتوانیم برنام ریزی و سیاست گذاری صحیحی برای این افراد داشته باشیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خواستار ایجاد رقبت برای پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی جهت بهره گیری از سایت مذکور به منظور تامین نیروی انسانی لازم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار