تشدید بازرسی‌ اماکن اقامتی در پایان ماه رمضان

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان گفت: نظارت‌ها در ایام پیک ورود مسافر یعنی شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه رمضان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 07 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد قانعی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سیستم‌های نظارتی ما متشکل از ارگان‌هایی همچون نیروی انتظامی، بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات، بازرسی‌های اصناف و اتحادیه هتلداران و همچنین نظارت فنی سازمان میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر اماکن اقامتی مشهد و سایر نقاط استان در ایام پیک ورود مسافر یعنی شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه رمضان تشدید شده است، افزود: بازدیدهای ویژه شب‌های قدر نیز از 10 روز پیش آغاز شده و بررسی‌های لازم به صورت دقیق انجام می‌شود.

قانعی با تأکید بر عدم مراجعه زائران و مسافران به مکان‌های اقامتی غیرمجاز گفت: طی چند سال اخیر، تعداد هتل‌های مشهد افزایش قابل توجهی داشته و هم‌اکنون در شهر مشهد به اندازه کافی مراکز اقامتی مجاز وجود دارد، همچنین قیمت‌های این مراکز کارشناسی شده و تحت کنترل است.

وی ادامه داد: به همین دلیل از همه مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) می‌خواهیم که از اقامت در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند زیرا هیچ گونه نظارت بهداشتی، فنی و استاندارد در این اماکن وجود ندارد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه در شب‌های قدر، بیشترین مخاطبان هتل‌های ما، همسایگان حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی هستند، گفت: از شب‌های قدر تا پایان ماه مبارک رمضان، ظرفیت هتل‌های مشهد در حدود 70 درصد اشغال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار