تیم فوتسال برق شیراز برای همیشه شهرش را ترک کرد

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: امتیاز تیم فوتسال برق شیراز به مرودشت واگذار و به‌ تخت جمشید مرودشت تغییر نام یافت.
کد خبر: ۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴ 18 February 2015

محمدمهدی برومندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار کرد: امتیاز تیم دسته دومی برق شیراز در رشته فوتسال به شهر مرودشت واگذار و از این‌ پس با نام تخت جمشید مرودشت در مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در راستای جذب استعدادهای بالقوه جوانان و پرورش آنان امتیاز برق شیراز خریداری و ازاین‌پس این تیم بانام تخت جمشید مرودشت با حمایت مردم و مسئولان این شهرستان پا به عرصه رقابت‌ها خواهد گذاشت.

این نماینده افزود: این شهرستان از دیرباز یکی از قطب‌های مهم ورزش استان فارس و کشور بوده و همواره دارای ملی‌پوشان متعددی در رشته‌های گوناگون بوده است.

وی ادامه داد: حمایت از ورزش این شهرستان از اولویت برنامه‌ها بوده و در همین راستا با پیگیری و رایزنی بسیار خوابگاه ورزشکاران این شهر به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی شناسایی و اعتبارسنجی شده است که به‌زودی عملیات آن آغاز خواهد شد.

برومندی اضافه کرد: 250 میلیون تومان برای شروع این پروژه از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان، به این خوابگاه اختصاص‌ یافته است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمین چمن فوتبال ورزشگاه مرودشت از کیفیت بسیار نازلی برخوردار است و در سال‌های گذشته همواره یکی از مشکلات اهالی فوتبال این شهر بوده و در راستای حمایت از این قشر پرطرفدار به‌زودی زمین فوتبال استادیوم تختی این شهر نیز به چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: 250 میلیون تومان از محل اعتبار ماده 180 در اختیار نمایندگان، به زمین چمن مصنوعی این شهر اختصاص ‌یافته است و به‌زودی عملیات آن آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال مرودشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در راستای حمایت از جوانان مرودشتی و جذب آن‌ها به ورزش درحالی‌که امتیاز تیم برق شیراز در حال خارج شدن از این استان بود این سهمیه به مرودشت منتقل در این استان باقی ماند و امیدواریم با حمایت همیشگی مسئولان شاهد اوج‌گیری دوباره ورزش فوتبال در این شهر باشیم.

محمدحسن شجاعی افزود: تست‌گیری و انتخاب بازیکنان مستعد به مدت سه روز از 28 بهمن‌ماه جاری ساعت 15 در سالن مطیع رهبری این شهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: وحید نعمت‌اللهی یکی از مربیان ممتاز استان فارس هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و جذب بازیکنان بومی این شهرستان و استان از اولویت‌های این تیم است.

شجاعی ادامه داد: بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال از نیمه فروردین‌ماه سال 94 آغاز خواهد شد و ما در تلاش هستیم تا این تیم را هرچه سریع‌تر آماده این مسابقات کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار