پای خیرین به بهداشت باز می شود

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرای بیش از 4 میلیارد تومان پروژه بهداشتی با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 04 July 2015
تابناک بوشهر: حیدر عزیز نژاد صبح امروز در نشست خیرین سلامت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شناسایی خیرین سلامت است که باید در قالب یک کاری ابتکاری و خلاقیتی انجام شود.

وی از اجرای بیش از 4 میلیارد تومان پروژه بهداشتی با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان پروژه بخش بهداشت و درمان توسط خیرین حقیقی و حقوقی سلامت در استان بوشهر در حال اجراست که 2 میلیارد تومان از این اعتبار توسط اشخاص حقیقی تأمین‌شده است.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: استان‌های فارس،اصفهان، خراسان و قم رتبه‌های اول تا چهارم در زمینه‌ی خدمات خیرین سلامت هستند و استان فارس 24 میلیارد و 600 میلیون تومان در بخش درمان، 8 میلیارد تومان در بخش بهداشت از سوی خیرین جذب منابع داشته است.

عزیز نژاد گفت: در استان بوشهر 8 سازمان مردم‌نهاد در بخش بهداشت و سلامت در حال فعالیت هستند و نگاه به سمن‌ها بیشتر با موضوع پیشگیری و بهداشت است و هرچه درزمینهٔ بهداشت سرمایه‌گذاری کنیم موجب می‌شود هزینه‌های درمان کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه بهداشت سبک زندگی ما باید تغییر اساسی کند، اظهار داشت: 40 درصد سرطان‌ها قابل‌پیشگیری است و سالانه در کشور 8 هزار و 500 میلیارد تومان صرف معالجه سرطان‌ها می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: کاری که خیرین سلامت می‌کنند قدم‌های ارزشمندی است و قطعاً مدنظر الهی خواهد بود.

سعید زرین فر افزود: سلامت و امنیت 2 نعمت مهم است و جامعه‌ای که سالم و امن باشد حرکت آفرین است، ارتباط معنی‌داری بین توسعه و پیشرفت‌های بهداشتی و درمانی وجود دارد و سلامت همواره از اولویت‌های استان بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار