فرمانده انتظامی انزلی

رمز کارت عابر بانک خود را مخفی نگه دارید

فرمانده انتظامی انزلی با اعلام خبر یک مورد دستگیری سارق کارت عابر بانک به مردم توصیه کرد : به منظور پیشگیری از سرقت کارت و موجودی آن از اعلام رمز و یا نگهداری آن همراه کارت که فرصت سوء استفاده به سارقان را می دهد خودداری کنند.
کد خبر: ۵۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 30 June 2015
سرهنگ هرمز عشقی: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی این فرماندهی مراجعه و از سرقت پنج ملیون و 500 هزار ریال از حسابش خبر داد.
وی اظهار کرد : در تحقیقات به عمل آمده از مالباخته مشخص شد وی در پی مفقود شدن کارت برای مسدود کردن حساب خود به بانک مراجعه و با کسر پنج میلیون و 500 هزار ریال از حسابش مواجه می شود.
وی افزود : دو میلیون ریال از این مبلغ از طریق عابر بانک و سه میلیون و 500 ریال از کارت خوان یک سوپر مارکت فاقد دوربین مدار بسته برداشت شده بود.
سرهنگ عشقی تصریح کرد : در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب این خبر جستجوهای خود را برای شناسایی سارق آغاز کردند و با بازبینی دوربین های مدار بسته عابر بانک و یک سری تحقیقات فنی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
به گفته وی این سارق 28ساله که دوست مال باخته بود دارای شش فقره سابقه کیفری برداشت از عابر بانک ها بوده است و در مواجهه با ادله پلیس اعتراف کرد از غفلت دوستش استفاده و با پی بردن به رمز کارت عابر بانک وی آن را ربوده و از آن برداشت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار