میزبانی 25 نقطه شیراز از 125 شهید گمنام

فرماندار شیراز گفت: ۲۵ نقطه شیراز میزبان ۱۲۵ شهید گمنام است و با احتساب ۲ نقطه زرقان و داریون این تعداد در شهرستان شیراز به ۲۷ نقطه می رسد.
کد خبر: ۵۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 19 December 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز امروز (۲۸ آذر) در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام که در محل این فرمانداری برگزار شد، گفت: این جلسه به پاس رشادت های شهدای گرانقدر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر امروز ایران در معادلات سیاسی جهان نقش موثری دارد، یادآور شد: دشمن می خواست تا ایران نقش مهمی در معادلات جهانی نداشته باشد اما به برکت شهدای عزیز این اتفاق شوم روی نداد.

 

عالیشوندی با اشاره به اینکه شهدا بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدا کردند حتی نام آنها معلوم نیست و تکلیفی بر گردن ماست که یاد شهدا را گرامی بداریم و یادمان های آنها را بسازیم، افزود: باید با تمام وجود ارزش های دفاع مقدس، شهدا و شهدای مدافع حرم در جامعه ساری و جاری باشد.

 

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه اداره حفظ و نگهداری از یادمان های شهدای دفاع مقدس، به عهده این هیئت امنا است، تاکید کرد: 25 نقطه شیراز میزبان 125 شهید گمنام است و با احتساب ۲ نقطه زرقان و داریون این تعداد در شهرستان شیراز به ۲۷ نقطه می رسد.

 

 

وی با یادآوری این مطلب که باید همه پاسدار خون شهدا باشیم و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته است را باید قدر شناس باشیم، اضافه کرد: شرح وظایف همه در آئین نامه مشخص شده و عزیزان بر اساس مسئولیت تلاش کنند تا در خصوص شهدا کوتاهی نشود، همه ما برای شهدا مدیون هستیم و کوتاهی در این مسیر شاید قابل بخشش نباشد، باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگری آنان در جامعه مد نظر باشد چرا که آنان سلامتی و جوانی خود را قدا کردند تا امنیت برای ما بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار