در محور اراک - قم

توقيف محموله ميلياردي لوازم ورزشي قاچاق در اراك

تابناک : محموله اي از لوازم ورزشي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 60 ميليون ريال در عمليات ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان مركزي توقيف شد.
کد خبر: ۵۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 28 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: صبح روز گذشته ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در عملياتي برنامه ريزي شده موفق شدند يك دستگاه خودروي كاميون كشنده را كه حامل كالاي قاچاق بود در محور اراك – قم شناسايي و متوقف كنند.

سردار عزيزالله ملكي با اشاره به اين كه خودروي حامل كالاي قاچاق از شهرهاي جنوبي كشور به سمت تهران در حال تردد بود، افزود: در بررسي از خودرو 306 كارتن شامل قمقمه، توپ واليبال، توپ تنيس، قلم بند ساق پا، دماغگير شنا، كلاه ضربه گير، طناب ورزشي كشف شد و در اين خصوص پروانه گمركي و يك برگ بارنامه به ماموران انتظامي ارائه شد.

وي ادامه داد: در بررسي به عمل آمده از محموله خودرو مشخص شد مقداري از كالاها با مدارك ارائه شده مطابقت ندارد.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطرنشان كرد: مقدار تقريبي كالاهاي كشف شده از خودرو برابر با يك ميليارد و 60 ميليون ريال بود كه در اين خصوص پرونده اي تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارجاع شد و راننده نيز براي سير مراحل قانوني به زندان معرفي شد.

ملكي از ادامه برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان كالا و ارز خبر داد و از شهروندان درخواست كرد در افزايش ثبات امنيت اقتصادي و برخورد با سودجويان، شهروندان با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن110 به مراكز پليس در افزايش امنيت اقتصادي و امنيت اجتماعي جامعه خود پويا و اثرگذار باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار