هفته نوزدهم لیگ برترفوتسال

هیئت قم در خانه مقابل مقاومت قرچک متوقف شد

تیم فوتسال هیئت قم در هفته نوزدهم مقابل مقاومت قرچک به‌تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۵۲۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد که در یکی از آن‌ها هیئت قم میزبان مقاومت قرچک بود.

جدال دو تیم در سالن نخلستان قم پیگیری شد، دیداری که برای نماینده قم بسیار حائز اهمیت بود، چراکه بقا یا سقوط این تیم به این مسابقات و این هفته‌ها بستگی دارد.

در نیمه نخست دو تیم محافظه کارانه عمل کردند، اما این تیم هیئت قم بود که از یک فرصت خود استفاده کرد و محمد فلامرزی گل برتری را به ثمر رساند.

پس از دریافت گل مقاومتی‌ها جلو کشیدند تا بتوانند موقعیت‌های جدی‌تر را بر روی دروازه حریف خلق کنند که پس از ایجاد چند موقعیت موفق شدند بر روی یک شوت از راه دور گل تساوی را وارد دروازه قمی‌ها کنند. ادامه فشارها ثمری نداشتند و با درخشش دروازه بان های دو تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور کرد تا دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک‌بریک به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم مسابقه این هیئت قم بود که سعی بر ایجاد موقعیت و نیاز به گل داشت اما تمامی موقعیت‌های این تیم با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون رفت.

در حالی که بازی به‌صورت طبیعی دنبال می‌شد، داور مسابقه با تصمیمات جنجالی اعتراض کادر فنی و هواداران قمی را در پی داشت و داور هم هادی بهرامی مربی گلرهای تیم قم را اخراج کرد.

پس از خلق موقعیت از سوی هر دو تیم، این هیئت قم بود که با نفوذ از جناح چپ و ضربه فلامرزی گل دوم خود را به ثمر رساند.

طولی نکشید که مقاومتی‌ها روی یک ضربه مجدد، بازی را به‌تساوی کشاندند تا کار برای هیئت قم دشوارتر شود.

اما این پایان جنجال نبود و در دقیقه 7 مسابقه روی یک صحنه بازیکنان دو تیم بایکدیگر درگیر شدند و زدوخورد ایجاد شد تا حدی که کادر فنی هم وارد زمین شدند.

هنگامی که تیم مقاومت به علت اخراج بازیکن خود چهارنفره کار را دنبال می‌کرد مهدی زاهدی با یک شوت سرکش گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه مسابقه سه بر دو به سود نماینده قم پیگیری شود.

پس‌ازاین گل قرچکی‌ها که دست به تکنیک پاورپلی زده بودند و پس از فشارهای متعدد برای بار سوم گل تساوی را به قم زدند.

بدین ترتیب تیم قم در خانه به‌تساوی سه بر سه رضایت داد و  9 امتیازی شد تا همچنان قعرنشین لیگ برتر فوتسال نام بگیرد و راه بقا دشوارتر از قبل شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار