قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قیر موردنیاز تمام راه های روستایی بطور رایگان در اختیار استان قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 24 June 2015
  به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده ای استان افزود: تامین قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی حدود70 درصد هزینه ها را کاهش می دهد و مسئولان باید با جدیت تحویل آنرا پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه امسال افق روشنی برای را ه های استان وجود دارد، گفت: بر اساس یک تفاهم نامه ، بنیاد برکت و معاونت راه های روستایی کشور ظرف سه سال هر کدام 200 میلیارد ریال و استانداری نیز 100 میلیارد ریال برای بهسازی راه های روستایی اختصاص می دهند که این امر یک انقلاب در راه های روستایی استان ایجاد می کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته بیشترین اعتبارات استان به بخش راه تخصیص یافته، خاطرنشان کرد: هدف از انجام این کار خروج استان از بن بست، توسعه استان و کاهش میزان تلفات در جاده ها بوده است.

سلیمانی با بیان اینکه جاده لردگان بیشترین سهم از اعتبارات سال گذشته و امسال را دارد، گفت: جاده لردگان به جز گردنه کره بس تا پایان امسال چهار بانده می شود.

وی، نصب سریع تر دوربین و علائم راهنمایی و رانندگی در تمام محورهای ارتباطی استان را خواستار شد و افزود: نصب دوربین برای راننده تعهد ایجاد می کند که با سرعت مطمئن تری حرکت کند و این مسئله از میزان تلفات و تصادفات در جاده ها می کاهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان راه و شهرسازی استان گفت: حاشیه راه ها را برای عبور ادوات و ماشین آلات کشاورزی درست کنید تا از میزان تصادفات در این زمینه کاسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار